Het is niet de kunst om te weten hoe jij moet verkopen, maar om te weten hoe je de klant laat kopen!

Wat doen we

Consumenten service punt Ons callcenter, dat de aandacht trekt met zijn dubbele redundante infrastructuur, biedt grote ondersteuning aan uw waardevolle klanten bij uw activiteiten zoals het creëren van loyale klanten, verkoop en marketing met onze innovatieve en transparante structuur.

Zoeken een oplossingen op maat voor al uw behoeften met onze hoogwaardige service en onze ervaren medewerkers die het verschil maken in de sector.

WAAROM KIEZEN VOOR

Consumten Service Punt

  • Wij bieden diensten zoals klachtenbeheer, orderbeheer, lidmaatschapsbeheer, loyaliteitsprogramma aan uw klanten met onze deskundige medewerkers van de klantenservice.
  • Wij bellen uw klanten die zich uitschrijven of hun contract beëindigen en wij zorgen voor hun herstel. Op deze manier kunt u alle moeite besteden die u wilt doen om bestaande klanten niet te verliezen aan nieuwe klantenwinst.
  • Onze gewaardeerde klanten voor een accurate en hoogwaardige service zijn onmisbaar. Als het gezicht van uw merk voeren wij de meeting en evaluatie uit van de diensten die op sociale media worden aangeboden bij inkomende en uitgaande oproepen, bieden wij betrouwbare en betrouwbare rapporten voor bedrijfsontwikkeling via ons reguliere rapportagesysteem.
  • We evalueren en beantwoorden alle suggesties, klachten en erkenningsrecords die door uw klanten zijn ingediend via een webpagina, sociale media of telefoon. We delen de door ons geëvalueerde gegevens regelmatig met de relevante eenheden en zorgen voor de follow-up in het kader van het kwaliteitsmanagementsysteem.
  • Wij informeren uw klanten over uw nieuwe producten en diensten en verkopen ze telefonisch. We creëren nieuwe cross-selling gebieden met de strategieën die we met u zullen ontwikkelen.
  • Wij willen u bijdragen aan het bepalen van de marketingstrategie en visie van uw bedrijf. Om uw ontbrekende of vereiste services volledig te analyseren, bieden we regelmatig en systematisch rapporten die u nauwkeurig, duidelijk en onpartijdig bepaalt.

Zorg goed voor uw klanten! Als u dat niet doet, komt er ruimte voor de concurrent om het gat op te vullen.

Het gaat niet om verkopen, het gaat om het winnen van vertrouwen.

Concurrentie bestaat niet, tenzij je de order niet hebt gekregen.

Een klant aanbieden wat hij vraagt is offeren, een klant aanbieden wat hij nodig heeft is jezelf onderscheiden.

Behandel de klant niet zoals jij behandeld wil worden, maar zoals de klant zelf behandeld wil worden.

Stop tegen je klant te praten; ga met je klant praten.

De order gaat meestal naar degene met de meeste interesse.

Verkopen is als fietsen, je gaat vooruit of je valt.

Elke verkoop heeft in principe 5 obstakels: geen behoefte, geen geld, geen haast, geen verlangen, geen vertrouwen.

U sluit geen verkoop, u begint een relatie.

CONTACT