Vind jij niets leuker dan de hele dag kletsen aan de telefoon?

Ben jij sociaal en altijd in een goed humeur?

In een callcenter help je klanten met vragen en klachten. Dit kan bij een bank, een telecombedrijf, een verzekeraar, een winkel en nog veel meer! Jij bepaalt waar je aan de slag gaat. Voor deze baan moet je goed kunnen communiceren en stevig in je schoenen staan. Ben jij de kandidaat die wij zoeken?

Vul je gegevens dan direct in!

Uw privacy is belangrijk voor ons.
Uw informatie en inhoud zijn strikt vertrouwelijk en zullen nooit worden gedeeld met een derde partij.

Zorg goed voor uw klanten! Als u dat niet doet, komt er ruimte voor de concurrent om het gat op te vullen.

Het gaat niet om verkopen, het gaat om het winnen van vertrouwen.

Concurrentie bestaat niet, tenzij je de order niet hebt gekregen.

Een klant aanbieden wat hij vraagt is offeren, een klant aanbieden wat hij nodig heeft is jezelf onderscheiden.

Behandel de klant niet zoals jij behandeld wil worden, maar zoals de klant zelf behandeld wil worden.

Stop tegen je klant te praten; ga met je klant praten.

De order gaat meestal naar degene met de meeste interesse.

Verkopen is als fietsen, je gaat vooruit of je valt.

Elke verkoop heeft in principe 5 obstakels: geen behoefte, geen geld, geen haast, geen verlangen, geen vertrouwen.

U sluit geen verkoop, u begint een relatie.

CONTACT